Thursday, July 28, 2011

masuk SEMASHUR.. ---'

Hai... Assalamualaikum.. :D
sebenarnya, motif kewujudan blog ini adalah untuk menceritakan serba sedikit kehidupan aku kat SEMASHUR.
Sebelum pengakhiran, pasti ada permulaan kan..? :)
Melalui post ini, aku nak cerita lah mcm mane aku boleh 'terjerumus' masuk kat SEMASHUR.


Semuanya mula time sebelum PMR lagi.
Adalah 1 hari tu, aku pergi CC --> Cyber Cafe. dengan seorang member nie.. Nama die Alif.
Tengah sronok dok main game ni, tetiba, Alif ajak isi borang permohonan ke SBP.
time tu, aku pun isi lar, tanpa berharap pape.. sbb, trial result aku, xde la hebat sgt pon.. =.-''


Nak dipendekkan ceritanya, pd 30 Disember 2008 pun keluar la keputusan PMR secara rasminya.
then, perkara yang aku xpernah sangka2 pun terjadi..
aku dapat 8A.



Nak dipendekkan ceritanya, aku pun daapat tawaran kemasukan ke SBP pada tahun berikutnya..
itupun 2nd intake.. :')
xkesah la kan intake ke berapa pun..
tp, yang best nya, pengalaman 1st day kat SEMASHUR is, 


aku kena tampar oleh PKHEM merangkap ketua warden..
haha..memang terbaik la kan, student baru yang xtau pape pasal peraturan sekolah tu, kena tampar sebab xpakai songkok time solat maghrib berjemaah kat surau.

Haaa... tu baru pengalaman hari pertama..
Belum hari2 yang lain lagi..
so, kalau nak tau antara pengalaman2 best aku kat SEMASHUR, rajin-rajin la STALK blog ni eh..
:D

No comments:

Post a Comment